Wat we doen

Wij houden ons graag bezig met hetgeen waar wij goed in zijn, namelijk het leveren van een dienst op maat. Door onze flexibele recruitment procedures onderscheiden wij ons van de concullega’s. Na een uitgebreide onderzoeksfase, waarbij wij de vraag duidelijk in beeld brengen, ontwikkelen wij een marketingstrategie, specifiek voor de opdracht, alvorens wij de vacature uitzetten. Vervolgens analyseren we de uitkomsten om de strategie zo mogelijk aan te passen. Met deze werkwijze onderscheiden we ons in de branche. Door deze flexibele werkwijze denken wij schaarse functies te kunnen vervullen.

Regelmatig staat ons netwerk rondom scholen en opleiders in de marketingstrategie voor het recruitment. Het bezoeken van vakbeurzen en specifieke netwerkgroepen worden ingezet in het marketingplan. Bij het plaatsen van krachten kijken wij niet alleen naar de opleiding en ervaring. Maar door de schaarste op de arbeidsmarkt kijken wij juist naar de krachten en competenties van de mensen, dit speelt een grote rol in het zoeken naar een passende kandidaat.

Doordat wij aansturen op veel face-to-face contact, denken wij de capaciteiten en competenties van kandidaten goed te kunnen ondervangen. Wij denken eerder in mogelijkheden in plaats van beperkingen. Om de flexwerker te blijven binden aan onze opdrachtgever, monitoren wij de beleving en brengen wij de toekomstplannen van de flexwerker in kaart. Wij gaan dan ook regelmatig in gesprek met de flexkrachten om de wensen voor scholing/opleiding en wensen te bespreken.

Uitzenden

 

Klik hier

Detacheren

 

Klik hier

Werving & selectie

 

Klik hier

Payroll

 

Klik hier

Dit doen we voor onder andere

WhatsApp chat